جنگ گروپ کی جھوٹی اور من گھڑت رپورٹنگ

Aug 8th, 2011 | By | Category: Blogs, Jang, Uncategorized, Urdu Media, اردو

اتوار کے جنگ اخبار کی سرخی کو دیکھنے کے بعد جنگ اخبار کی کھوکھلی رپورٹنگ کھل کر سامنے آ جاتی ھے۔ اتوار کی سرخی نیچے ملاحضہ فرمائیے

اگر غور کریں تو پتا چلتا ھے کہ صارفین سے ایک نھیں بلکے کئی جھوٹ بولے جارھے ھیں۔ سب سے پھلی کوتاھی ھے بنا تصدیق یہ خبر چھاپنا کہ جاںبحق ھونے والے امریکی سیل امریکی اسپیشل فورسز کا وھی دستہ تھا جو کہ ایبٹ آباد ریڈ میں ملوث تھا۔

جنگ گروپ کھانیاں گھڑنے میں اس حد تک مہارت رکھتا ھے کہ اس نے اس سراغ رساں کتے اور اسکے ٹرینر تک کو خالق حقیقی سے جا ملوایا جو کہ اسامہ بن لادن آپریشن میں موجود تھے۔

اس کے علاوہ عوام کے ساتھ کھلم کھلا جھوٹ بولنا اور ان کے دینی جزبات کے ساتھ کھیلنا  بھی جنگ گروپ کے لئے کوئی بڑی اور نئی بات نھیں۔

اس خبر میں جنگ اخبار رپورٹ کرتا ھے کے امریکی ہیلی کاپٹر گرنے کے فورن بعد نیٹو نے طیارے بلوائے اور آٹھ بے گناہ لوگ جاں بحق ھو گئے۔ جنگ اخبار اس حد تک جھوٹی رپورٹنگ کرتا ھے کے ان من گھڑت جاں بحق ھونے والوں کی نشان دھی بھی کئیے دیتا ھے۔ ان میں سے ایک آدمی کو مسجد کا امام بنا دئیا۔ایک کو اس کی بیگم اور باقی چھ انکے من گھڑت بچے۔

یہ تمام باتیں جھوٹ اور من گھڑت ھیں اور اصلیت نیو یارک ٹائمز اخبار میں چھپ چکی ھے۔ لیکن جنگ اخبار اپنی عادت سے مجبور ھے اور جھوٹی رپورٹنگ کی روایت کو برقرار رکھے ھوئے ھے۔

اب یہ سرخی جو کہ اسی دن کے اخبار میں چھپی ھے نیچے ملاحضہ فرمائیے

Helicopter crash conspiracy by Jangپاکستان میڈیا واچ نے چونکہ یہ بات پھلے واضح کر دی ھے ھم اس موضوع پر صرف یہگزارش کریں گے کہ طالبان نے اس حادثے کی ذمہ داری لی ھے۔ اس میں کوئی شک والی بات نھیں اور اسے ایک کانسپرسی تھیوری بنا کر عوام کی نظر میں پیش کرنا تاکہ وہ گمراہ ھوں ایک بڑی ھی نیچی اور گری ھوئی بات ھے۔

ان سب باتوں اور اس کے علاوہ جنگ گروپ کی روزمرہ کی رپورٹنگ سے اس بات کا اندازہ ھوتا ھے کہ جنگ گروپ نے عوام کو دھوکے پر دھوکہ دیتے چلے جانے کی حامی بھری ھوئی ھے۔ شاید جنگ گروپ کو یہ نھیں پتا کہ عوام پاگل نھیں ھے اور اس کو دو جمع دو کرنا آتا ھے۔ شاباش۔ لگے رھو جنگ بھائی۔

Tags: , , , ,

Leave Comment

?>