محر بخاری اور ان کا انداز

Aug 11th, 2011 | By | Category: Dunya, Uncategorized, اردو

محر بخاری اپنے پروگرام کراس فائر میں مختلف قابل سیاست دانوں اور پالیسی میکرز کو بطور گیسٹ بلاتی ھیں۔ لیکن جس طریقے سے وہ اپنے مہمانوں سے گفتگو کرتی ھیں وہ نہایت شرمناک ھے۔

محر بخاری کے کل شب کے پروگرام کو دیکھنے کے بعد کچھ یوں محسوس ھوتا ھے کہ وہ اپنی بدتمیز طرزعمل اور غیر ذمہدارانا پروگرام ھوسٹنگ پر فخر محسوس کرتی ھیں۔ پروگرام میں مہمانوں کو بولنے دینے کے بجائے محر بخاری نے کئی بار ان کی بات کاٹی اور نا صرف بات کے دوران ہنسیں اور دانت نکالے بلکہ بدتمیزی سے منہ پھٹ جواب  بھی کئ بار دئے۔ پروگرام نیچے ملاحظہ کیجئیے

اگرچہ اس انداز میں گفتگو محر کے لیے کوئ نئ بات نھیں ھے اور محر بخاری کے اس رؤیے کو پاکستان میڈیا واچ پہلے ہی ایکسپوز تو کر چکا ھے مگر سوچنے والی بات یہ ھے کہ اس طرح کے طنز آمیز روئیے سے نا صرف وہ اپنے گیسٹ کے بڑکپن کو اور واضح کر رھی ھیں بلکہ اپنی بھی بے پناہ بے عزتی کروا رھی ھیں۔

سچی اور ٹرانسپیرنٹ رپورٹنگ کا تقاضا ھے کہ کسی بھی بحث میں دونوں طرف کی بات بلا کسی کی طرفداری کئیے سنی جائے اور باقاعدہ گفتگو کے بعد ایک مجموعی حل پیش کیا جائے جس پر سب پارٹیاں آمادہ ھوں۔اور ایسے نہ ھو کے بات مکمل ھونے سے پہلے ھی یا تو کاٹ دی جائے یا پھر اس بات پر ھنسنا شروع کر دیا جائے۔

Tags: , , ,

Leave Comment

?>