و’کھری بات مبشر لقمان کے ساتھ’

Sep 19th, 2011 | By | Category: Blogs, Dunya, Uncategorized, اردو

مبشر لقمان اپنے پروگرام کھری بات لقمان کے ساتھ میں امریکہ میں ھونے والے ستمبر 11 ,2001 کے سانحے کو ایک محض فریب اور دھوکہ کہتے ھیں۔ ان کے پروگرام کی ایک کلپ نیچے ملاحضہ فرمائیے۔

یہ پھلی بار نہیں ھے کہ مبشر لقمان اپنے پروگرام کی ریٹنگ بڑھانے کے لئیے من گھڑت کہانیاں بنانے لگتے ھیں۔ پاکستان میڈیا واچ پہلے بھی کئی بار انکے پول کھول چکا ھے۔

مبشر لقمان نے اپنے پروگرام میں کانسپیرسی تھیوری پیش کی جو کہ کئ با ڈی بنک یعنی غلط ثابت ھو چکی ھے۔ انھوں نے اپنے شو میں یہ بات دائر کرانے کی کوشش کی کہ ستمبر کا یہ واقع امریک کی جانب سے ایک ڈھونگ اور تماشہ تھا اور دراصل امریکہ نے ورلڈ ٹریڈ سینٹر کی بلڈنگ کو سیلف ڈیٹونیٹ یعنی خود کردہ دھماکہ کر کے تباہ کیا ھے۔

مبشر لقمان نے اپنے پروگرام میں یہ بھی فرمایا کہ امریکہ کی سٹیٹ پینسلوینیا میں اسی تاریخ کو گرنے والے جہاز کو امریکی حکام نے خود مار گرایا۔ انھوں نے پھر بلڈنگ سیون کے بارے میں چند باتیں کریں۔

پاکستان میڈیا واچ ٹیم نے مبشر لقمان کے سب سوالات سننے کے بعد تمام باتیں اپنے قارین کو بتانا ضروری سمجھی ھیں۔

مبشر لقمان کہتے ھیں کی اتنی بڑی بلڈنگ اس طرز سے نھیں گر سکتی۔

بالکل غلط۔ ماضی میں کبھی اس طرح ایک جہاز بلڈنگ سے نھیں ٹکرایا اس لئے یہ کہنا بالکل غلط ھے۔اس طرز کا ٹیوب ان ٹیوب ڈیزاین منفرد ھے اور باقی طرح کی بلڈنگ سے الگ ھے۔

سپین کی بلڈنگ میں آگ مسلسل لگی زھی لیکن وہ نھیں گری۔ورلڈ ٹریڈ سینٹر کیسے گر گیا۔

سپین کی دو بلڈنگز میں آگ لگی رھی تھی اور وہ دونوں نھیں گریں کیونکہ ان کا ٹیوب ان ٹیوب ڈیزائن نھیں تھا۔ ان کے ستون یعنی پلر  لوھے اور کانکریٹ کے تھے جبکہ ورلڈ ٹریڈ سینٹر کے ستون کانکریٹ میں لپٹے ھوئے نہیں تھے۔میڈرڈ سپین بلڈنگ کے وہ تمام ستون جن کے گرد کانکریٹ نھیں تھی اسی طرح ٹوٹے جیسے کے ورلڈ ٹاورز۔

ہوائی جہاز کے ٹکرانے سے اتنی بڑی عمارت کیسے گر سکتی ھے

نیشنل انسٹئٹیوٹ آف سٹینڈرڈ اینڈ ٹیکنالوجینے اپنی رپورٹ میں یہ نھیں کہا کہ عمارتیں جہاز کی ٹکر سے گری ھیں بلکہ یہ بتایا کہ مسلسل آگ نے بلڈنگز کی بنیادیں کمزور کر دی تھیں۔(NIST)

بلڈنگ سیون کو کوئی نقصان نھیں پہنچا تھا اور اسے خود تباہ کیا گیا۔

نیچے دی گئی تصویر ملاحضہ کیجیئے۔اور پھر غور کیجیے۔

ایک وڈیو کلپ بھی ملاحضہ کیجئے جو کہ بلڈنگ سیون کا جائزہ لے رھی ھے۔

عمارت سے دھماکوں کی آوازیں آئیں جسے ثابت ھوتا ھے کہ عمارتیں خود کردہ دھماکے سے گریں۔

کانکریٹ فلورنگ لوھے اور فرنیچر کے ٹوٹنے اور بڑے بڑے لوھے کے ستون پریشر پڑنے کے باعث چٹخنے سے اونچی آواز دھماکے کے مترادف ھو سکتی ھے۔

اس کے علاوہ بھی مبشر لقمان نے کئ ایسی باتیں کی جس نے ھمیں ان کی قابلیت پر شق کرنے کا موقع دیا۔

میڈیا اینکرز کا اصل مقصد اپنے پروگرام میں قابل اور مہارت رکھنے والے اینیلسٹ کو بلا کے ان کی رائے لینا ھوتا ھے کامیڈی فراھم کرنا نہیں۔ مبشر لقمان کا پروگرام دن بدن غیک معیاری اور ان پروفیشنل ھوتا جا رھا ھے۔ اگر انھوں نے اس طرح کے پروگرام کا سلسلہ جاری رکھا تو لوگ انکا یہ شو سیاسی اور معاشی تبصرے کو جاننے کے لئے کم اور لطف اندوز ھونے کے لیئے زیادہ دیکھیں گے۔

Tags: , , ,

Leave Comment

?>